Poprzedni temat «» Następny temat
Ewolucja
Autor Wiadomość
angelus88
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lipiec 2005   Ewolucja

Co sądzicie na temat tuszownia spraw znajdowania szczątków ludzkich obok małpoludów z identycznego okresu. Myślicie, że naprawdę pochodzimy od małp? Może macie dokładniejsze informacje poza anteną TV.

XFactor 
Posiada 4 dan

Trenuję: karate shotokan
Wysłany: 4 Lipiec 2005   

Te świntuchy znowu tuszują? :mrgreen: A niech ich :D Podaj proszę trochę więcej informacji, bo narazie jestem zielony z tego tematu :wink:

Xaero 
Posiada 4 dan

Trenuję: sztuki walki

No to było wczoraj w nie do wiary. JA myśle że coś tu śmierdzi. Jeżeli jesteś my od małp w procesie ewolucji to czemu te małpy w junglach nie ewołulują :?:

XFactor 
Posiada 4 dan

Trenuję: karate shotokan

Xaero napisał/a:
No to było wczoraj w nie do wiary. JA myśle że coś tu śmierdzi. Jeżeli jesteś my od małp w procesie ewolucji to czemu te małpy w junglach nie ewołulują :?:
Mogą ewoluować, tylko żeby to zauważyć trzeba by je obserwować przez miliony lat. :mrgreen:

gilotyna
[Usunięty]

Wszystko ewoluje -mamy obok siebie narazie prechistoryczne formy zycia-koty psy,małpy albo inne takie które za jakieś kilkanaście milionów lat będą chodzić na nogach pić cole i grać na gitarze :D
(żart-chodzi mi oto ze wszystko kiedyś ewoluuje)

Ryuzoku
[Usunięty]

Wysłany: 6 Lipiec 2005   

a ja tam zawsze sądziłem że człowiek nie jest najlepszym tworem evolucji na ziemii, najsilniejszym i najmądrzejszym owszem-ale ma zero inteligencji i zarazem jest tak debilnie głupi że bojąc sie zagłady z nieba sam sie zniszczy-co jest troche ironiczne, jesteśmy najmądrzejsi na ziemii, ale zarazem najgłupsi, i obawiamy sie tego co sami stworzymy...